DECEMBER WOMEN BLOGGER MEETING BACĂU

bb4 var 2

E cea mai frumoasă perioadă a anului, când ne întâlnim cu cei dragi nouă, dăruind și primind bucurie. Mă bucur, dealtfel, și de timplul acordat mie, lângă brad, cu o felie de cozonac și un ceai cald, povestindu-vă cele mai frumoase întâmplări petrecute de curând: A patra ediție a Women bloggers meeting Bacău.

Pentru mine este a treia participare, și vă reamintesc cum a fost la MAY WOMEN BLOGGERS MEETING BACĂU și la OCTOBER WOMEN BLOGGERS MEETING BACĂU.

DECEMBER WOMEN BLOGGER MEETING BACĂU a avut loc pe 19 decembrie, într-un cadru elegant, la Antique Cafe , unde ne-au rasfățat cu delicioase cocktail-uri și deserturi, iar spiridușii lui Moș Crăciun au lăsat deja mici daruri pentru fiecare. Asta pentru a ne reaminti că trebuie să fim recunoscători pentru tot și să nu uităm să mulțumim!

*apropo, mulțumim Alexandra pentru cover #bb4 ! 🙂

Pentru Alexandra, cu mare drag! :* (Un cadou facut din suflet, despre care am să vă vorbesc într-o postare viitoare)

Secret Santa pentru mine, a fost Mihaela, căreia îi mulțumesc tare mult pentru cadou și cuvintele frumoase, și îi doresc succes cu noul proiect! 🙂

IMG_6681-002

Alina, drăguța de ea, a pregătit pentru fiecare un cadou din inima, pentru care îi mulțumim! :*

Ne-am adunat cu mic cu mare să punem țara la cale și să facem numai lucruri frumoase. Alaturi de cele care eram, s-au mai adunat câteva bloggerițe pline de entuziasm.

IMG_6716-001

Și cum acest frumos eveniment a decurs minunat, le mulțumim sponsorilor: FreshDinMere, Farmec, Gerovital, Herbagen, ProfiSmile, Melkior, MicaIlinca1983, MikiBioSkin, OanaNechitaMakeUp, Salon de infrumusetare Studio Monroe, SalonMasajTerapeuticOanaManoliu, BeautyBarometer, Oriflame pentru tine – Life and Style.

La tombolă, eu am fost norocoasa care a primit unul din cadourile oferite de Ana-Maria. Sunt foarte încântată! Multumesc tare mult! :*

IMG_6807-001

Desigur, m-am bucurat să fiu și eu sponsor la rândul meu, așadar,  în acest caz, Anca a fost norocoasa care a caștigat la tombolă premiul oferit de salonul de înfrumusețare Studio Monroe. Te aștept cu mare drag!

12341225_687851011314987_351045836491685084_n

Pâna la urmatoarea întâlnire, vă doresc toate cele bune și sărbatori fericite! :*


6 gânduri despre “DECEMBER WOMEN BLOGGER MEETING BACĂU

Lasă un comentariu