Believe!

„Arta nu este ceea ce vezi, ci ceea ce faci pe alții să vadă.” Edgar Degas

…sau să simtă. Dacă poți îmbogăți sufletul unui om, cu ceva bun, fă-o! Dacă nu, nu fă nimic!

În cadrul ultimei întâlniri DECEMBER WOMEN BLOGGER MEETING BACĂU (#bb4) , ne-am facut una alteia cadouri. M-am bucurat să pot face asta, așa că am făcut-o cu simț de răspundere! 🙂

Pasiunea mea pentru pictură se revarsă oriunde mi se permite (de exemplu) 🙂 așa că mi-am făcut locușorul meu de creație, unde mă dezlănțui – Salonul de înfrumusețare Studio Monroe.

20151208_093257-001

Cadoul meu a fost pictat manual, cu vopsele acrilice, și îmbogățit cu  un mesaj în ton cu sărbătorile: BELIEVE. Dacă tu crezi că vei reuși, cu siguranță asta se va întâmpla! Dar trebuie să crezi! Acesta este urarea și imboldul meu în această perioadă!

20151208_093358-001

Draga mea Alexandra, sper să te bucuri de acest dar făcut din suflet!

IMG_6727-001

Și pentru că sunt la capitolul dăruire, la intâlnire ne-am bucurat să fim și noi sponsori, și am oferit un Gift Card din partea salonului de înfrumusețare Studio Monroe.

20151210_110627-001

Un gând despre “Believe!

  1. My lovely Otilie :)) :* :* ❤ ❤ Ador globul!! Multumesc din suflet! A fost una dintre cele mai frumoase surprize. Si cred ca am avut si cel mai frumos cadou, nu de alta, dar ti-ai pus tot sufletul in minunatia asta si acum e la mine. Voi avea grija de "sufletul" tau ❤ ❤ ❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

