Vive le Rêve !

Am ales sa descriu tinuta intr-o postare diferita, deoarece vreau sa fie in detaliu.

Intalnirea pe care am avut-o (“Women Bloggers Meeting Bacău”), s-a desfasurat chiar pe 9 mai – Ziua Europei  si s-a venit cu o idee geniala: dress code specific țărilor europene. Nici ca se putea mai bine! 🙂 Iubesc aerul boem al Frantei, stilul femeilor in Epoca de aur, pasiunea lor pentru arta si frumos!

Mi-am pregatit deja un carnetel pentru viitoarea mea excursie in Paris, dar pana atunci am trait acest vis unde nu se putea mai bine, la Mignon Caffe Pasticceria.

Am pus la punct toate detaliile: bonetica, ruj rosu, eyeliner, perle, dungi si binenteles Beach Waves Hairstyle (coafura asigurata de Simona in cadrul salonului Studio Monroe Oficial), . 
1 2 3

Am intalnit chiar si o conationalista… :))4 Heeiiii… un pic mai la stanga… si mai sus!!!!! 5Scotia – o aparitie ravisanta! 🙂11139781_998404786859636_3337075314803917487_nSi o italianca davvero…
DSC_0251…care ne-a facut cadou tuturor cartea ei, cu un autograf personalizat. Pe mine una m-a emotionat profund! 🙂 Multumesc din suflet, Rudia Sparks !2015-05-10_18.32.42 Franta, Italia, Scotia, Spania, Rusia, Anglia DSC_0264Bisous! :*

5 gânduri despre “Vive le Rêve !

Lasă un răspuns

