APRIL WOMEN BLOGGER MEETING BACAU

Here we go again!

Cea de-a 5-a întâlnire a bloggerițelor din Bacău avut loc sâmbătă pe 16 aprilie.

Ultimele 3 întâlniri la care am mai făcut parte:

MAY WOMEN BLOGGERS MEETING BACĂU

OCTOBER WOMEN BLOGGERS MEETING BACĂU

DECEMBER WOMEN BLOGGER MEETING BACĂU

Am pus țara la cale ca deobicei, am făcut mute poze, dar cea mai importantă a fost sesiunea de Q&A despre blogging, optimizarea wordpress și programe de afiliere, coordonată de Elena & Andrei Chira, cărora le mulțumim! 🙂

selfie bloggerite

Deasemenea, Asociația Inițiative pentru o Comunitate Responsabilă  condusă de Anca Balaban Popa Iscu, ne-a solicitat ajutorul pentru strangerea de fonduri destinate vindecării unui băiețel pe nume Tudor. Mai mlte informații aveți pe site. Am demonstrat ca doar #‎ÎmpreunăAjutăm.

AICR Moinesti

 

Outfit:

Bluză – ZARA

Cercei – Stradivarius

Pantofi sport Diva charms accesorizați de mine. Uite aici cum am făcut!

Blugii deasemenea, cu accesorii de la Stradivarius.

Hair style, extensii gene și unghii cu gel – Studio Monroe

 

Lasă un răspuns

