That special time of year

Crăciunul ține doar câteva zile, și eu iubesc această perioadă a anului, așa că mă bucur de toate pregătirile de dinainte. Dacă aș putea, aș prelungi această sărbătoare tot anul, poate am reuși sa fim mai buni, tot timpul, nu doar de sărbătoti.

Eu cred că sărbătoarea asta este în primul rând pentru sufletul nostru și ni s-a dat cu un scop. Că tot e și sfârșitul anului, putem să punem o secundă stop vietii noastre agitate și să ne uităm în jur, să  mulțumim pentru ce avem și să ne bucurăm ACUM de viață și de cei apropiați.

Eu asta vă doresc de sărbători! 🙂

Am promis în Studiul de piață privind decorațiunile de Crăciun  vă arat ce a ieșit. Iată!

Mi-am pus o cană de lapte cald cu Nesquik, și am pregătit o rețetă simplă de brioșe cu banane (pe care o puteți găsi aici, dar eu am personalizat-o puțin și am pus și umplutură de budincă <3), și m-am apucat de treabă.

Am pregătit aranjamentul pentru masa de Crăciun din conuri de brad adunate în weekend-ul la Sântimbru Băi, și am pus sub brad dulciurile noastre preferate: Mon Cheri, Ferrero Rocher și Rum-Kokos Casali.

Cum a ieșit? 🙂

În comparație cu anul trecut: Crăciun Fericit!

IMG_6437

 

IMG_6475

 

Lasă un răspuns

