Welcome 2016!

Fără rezoluții și fără mari așteptări am intrat în acest an. Aștept cu nerăbdare să văd ce îmi rezervă!

Eu sunt o persoană care își programează toată viața. Nu pot să îmi desfășor nicio activitate fără să îmi consult agenda, și tocmai de aceea anul acesta nu mi-am mai prompus nimic. Las viața să mă surprindă, chiar dacă, de fel, nu îmi plac surprizele și prefer să știu totul dinainte. 🙂

Poate și asta să fie o rezoluție 🙂 să nu mai fiu așa calculată și să mai las lucrurile să vina de la sine. Damn it! Tot nu m-am putut abține! 🙂

20151231_154306

Anul nou ne-a prins la Durău, unde ne așteptam să fie mai multă zăpadă.

Look-ul pe 31 decembrie:

Haină de blană artificială – Topshop

Pulover – Pull & bear

Geanta H&M

Ghete La Scarpa

Look-ul în noaptea dintre ani:

Top – Divided – H&M

Botine – Deichmann

Să nu uităm de hair&nails realizate în salon Studio Monroe. 😉

12562741_1111853382181657_401969949_o

_MG_7045-001

 

_MG_7351-001

Și pentru că nu se putea fără roșu:

Body din dantelă H&M – îl găsiți aici.

Parfum Allure

Colier ZARA – îl mai găsiți aici.

IMG_7364-002

Fond de ten Sephora

Pudră iluminatoare – Highlighter PAESE

Cremă hidratantă racoritoare – Gerovital, primită la cea de-a 4-a intalnire a bloggerițelor.

Mascara pump up lash booster by Miss Sporty

Penson – H&M

Creion de sprâncene – Radiant

Creion de ochi – Melkior primit, deasemenea, la cea de-a 4-a intalnire a bloggerițelor.

Creion de buze – Melkior la fel și acesta.

Set machiaj primit de ziua mea cadou de la Sephora.

Seara am petrecut-o la Club Wave în cadrul Hotelului Bistrița, unde honey a fost entertainer. Tot lui îi mulțumesc pentru fotografii! <3<3<3

La mulți ani și tot ce vă doriți! :*:*:*

Lasă un răspuns

