Cluj – city break

 

Să alegi ca destinatie de vacanță Clujul în detrimentul unei vacanțe pe nu știu ce plajă, ar putea părea cel puțin ciudat. Eh…vă spun că a fost chiar FAIN, și chiar ne-am simțit ca într-un oraș occidental! 🙂 Eu una, nu am mai fost niciodată, deși știam numai lucruri frumoase.

Clujul e orașul unde am stat cel mai mult în turul pe care l-am făcut în acest concediu. Soon #theroute !

Sigur… noi, în principiu, ne-am urcat în mașină și am plecat unde am vazut cu ochii, însă a trebuit să luăm în considerare faptul că pierdeam mult timp căutând cazare, așadar am rezervat din timp, gratuit, pe Booking, pentru orice eventualitate.

Și acum, vorbind de Cluj în particular, este ofertant din acest punct de vedere. Poți alege de exemplu să asculți freamătul orașului și să simți că faci parte din el, alegând un apartament chiar în centrul vechi Cluj Apartments. Sau mergi pe clasic, dar nu chiar așa clasic? Unul din aceste hoteluri sigur îți vor face cu ochiul: Hotel Biscuit,  Lol et Lola Hotel. Dacă ești nonconformist, îți recomand Zen hostel by Pura Vida. Sau poți face ca noi, alegi „ofeta inteligentă” și așa am stat la Alex&George Boutique Hotel.

La asfințit Clujul prinde viață. Biserica Sf Mihail se scaldă în lumina încă destul de caldă, piața începe să se umple, iar terasele sunt la capacitate maximă.

biserica

pull-and-bear-sunglasseshappy

Ținuta:

Geantă – Pull and bear

Ochelari – Pull and bear

Top – ZARA

Culottes pants – Stradivarius

Metallic sneaker – River Island

 

Dacă ajungi în Cluj, musai de vizitat grădina botanică!

botanical-garden

Grădina Japoneză – preferata mea.

namaste

gradina-botanica-cluj

liberty

Ținuta:

Pălărie – Tally weijl

Pantaloni scuți – Stradivarius

Geantă – Pull and bear

Teniși – Bensimon de pe Fashiondays

 

De la fereastra camerei se vedea o parte din oraș, și un răsărit superb, perfect pentru a începe o altă zi în forță!

rasarit-in-cluj

Am avut un pic de mers, având în plan să vizităm cât mai mult. Așadar, o ținută comodă a fost exact ceea ce trebuie.

Ochelari – Pull and bear

Top – Pull and bear

Pantaloni scurți – Pull and bear

Geantă – (adaptată la nevoia de a avea mâinile libere*)

*un accesoriu hot, care a revenit în trend.

 

city-life

Musai de vizitat în Cluj:

Noo!!! Amu… hai la Cluj!!!!

 

 

Lasă un răspuns

