Happily Ever After

Nu mi-am imaginat niciodată cum va arăta viața mea de „om mare”, însă sigur e mai mult decât am sperat! Te-am întâlnit și a fost de ajuns! M-ai învățat să iubesc cu toată ființa și să mă bucur de viață împreună cu tine! M-ai răsfățat și acum te-ai pricopsit cu o alintată. 🙂 Tu îmi faci toate mofturile și eu îți colorez viața. 🙂 I Love U! ❤

Mai jos, cele mai frumoase fotografii și cei mai frumoși oameni de la petrecerea în grădină.

friends

prety

girlsselfie bff

playing

 

prety togetheriubire

love

Lasă un răspuns

