Garden party

Vreau să adresez încă de la început mulțumiri calde persoanelor care au făcut parte la fericirea noastră. În primul rând Dianei – Bliss natural and paper flowers, care a făcut mica noastră petrecere de poveste, am avut încredere în talentul ei încă de la început (prima colaborare). Mulțumim deasemenea și părinților lui Robert și surorii lui, pentru ajutor. 🙂 Mulțumim prientenilor care ne-au onorat cu prezența și ne-au surprins cu daruri de suflet. Desigur, mulțumim tuturor prietenilor reali și virtuali care ne-au urat pe Facebook gândurile lor bune. Și nu în ultimul rând… mulțumesc lui Robert pentru că mă iubește de așa mult timp, și pentru că a făcut ca această petrecere să aiba loc. ❤

Această zi a fost precum noi: acum soare, acum nori, acum adiere ușoară, acum vijelie, acum te încălzeai, acum îți era frig. Toate sentimentele trăite în 10 ani, adunate într-o zi. 🙂

Așadar, încă de la început, am lucrat amandoi la decor (la fel ca în relație) pentru ca această zi să fie minunată. Știam fiecare ce avem de făcut, pentru că ne doream să ajungem aici.

Din fericire, vântul mi-a spulberat doar decorațiunile, nu și visul unei petreceri de vis.

 

!!!!!!!!Învitații încep să sosească și eu mai am ultimele amănunte de pus la punct!!!!!!!!!

Am primit, însă, un ajutor de nădejde! 🙂

Photo corner-ul includea, pe lângă cadoul pe care i l-am făcut eu lui Robert (albumul foto cu toate pozele noastre de la Restored.ro ❤ pe care am să vi-l arăt într-o postare viitoare) și un panou cu bilețele, care urmau să devină amintiri de la invitați. Însă ne-a luat puțin valul și am cam uitat de ele! :))

 

ladies

decoratiuni petrecere

Pe langă super-decorațiunile de la Diana, am achiziționat unele și de la JYSK. Au multe reduceri faine în perioada asta.

fericire

petrecere gradina

petrecere

Bufetul suedez a fost centrul de interes.

pary food

Dar nici colțul cu băuturi răcoritoare de vară nu a fost mai prejos. 🙂

Borcanul pentru limonadă l-am găsit la Selgros din pură întamplare, însă a fost un succes!

Iar cuburile de gheață cu flori comestibile (tot de la Selgros)… ce să spun… au mers perfect!

flower water

P.S.: Mai multe fotografii de la petrecere, în următorul articol. Keep in Touch!

Această fotografie descrie perfect finalul unei zile memorabile. Norii au trecut, lăsând lumina caldă de seară de august să ne inunde.

lood light

3 gânduri despre “Garden party

Lasă un răspuns

