Sunshine

 

Am momente, câteodată, când îmi vine o putere supranaturală cu care aș putea să mișc munții din loc. Simt că aș putea schimba lumea, să fie numai bine! Dar mă  trezesc brusc la realitate.

Nu voi intelege niciodată răutatea oamenilor. Eu iubesc oamenii…iubesc să ajut, iubesc să ascult povești și să empatizez, cu toate că, de multe ori mă întristez. Însă nu renunț! 🙂

Azi am avut un moment de pauză și am avut timp să mă uit la un documentar despre BB King. Omul acesta e venit din cer direct pentru noi. Nu a încetat să iubească oamenii, și pentru ei a cântat mereu. M-a inspirat să scriu aceste rânduri, pentru că și eu iubesc oamenii și doresc să le transmit toată energia mea pozitivă!

Aceste imagini din natură sunt energie pură: razele Soarelui care inundă o mare de flori dedicate lui.

Țin să menționez că aceste fotografii sunt făcute fără niciun fel de pregătire. Am ratat până acum toate lanurile: de maci, de levănțică, de rapiță, iar de data asta, în drum spre Iași, nu am mai lăsat să îmi scape și acesta :))

Eu iubesc galbenul, este cea mai însuflețită culoare și o port chiar des, așadar, ținuta mea s-a potrivit perfect în decor!

Tricou

Colier Bershka

Fustă Stradivarius

Sandale Stradivarius

Ochelari ZARA

Hair&Beauty – Studio Monroe

Fotografii făcute și editate de Robert (thx hun!) ❤

 

 

sunflower fieldsunflower kisssunflowersun bath

stradivarius sandals
Sandale Stradivarius

fashion meets naturemidi skirt

 

5 gânduri despre “Sunshine

Lasă un răspuns

