Căsuța din povești

Vă mai aduceți aminte căsuța din povești?

Prima vizită am crezut că e vis: Enjoy the silence

A doua mi-a confirmat acest gând: My kind of weekend

A treia… fără cuvinte! Doar priviți:

Collages.jpg
Iarnă, toamna, vară

Toate anotimpurile au frumusetea lor, dar vara… vara le întrece pe toate!

la cabana iunie 2016

Am deschis geamurile, am lăsat soarele să intre, am scos masa pe terasă, am pregătit-o pentru bunătățile gătite de Robert, băieții au curățat grădina, ne-am gospodărit pentru ca zilele de vacanță să fie minunate!

Încă de când am ajuns prima dată aici, când erau -30 de grade… am visat să stau în gradină să desenez …la +30 de grade. 🙂 Uite un vis îndeplinit! Bucuriile ți le poți face din lucruri mici.

creating.JPGcreating in naturepainting

S-au alăturat și ei 🙂mandala

Mai apoi am ieșit la o plimbare prin împrejurimi.

capturing the view

Peisajele de vis atrag și spectatori. 🙂 Am întâlnit mulți oameni veniți la căsuțele lor de vacanță sau chiar cu cortul, în weekend sau chiar pe vară, doar pentru a petrece timp în acest loc minunat.

camping in 70'

„Scooby Doo haunted mystery mansion” :))

real scooby doo mystery mansion

Ținuta mea de vacanță:

Bluză Pull&Bear

Fustă Stradivarius

Teniși Bensimon de pe Fashiondays

Ochelari Ray Ban

Hair&Beauty Studio Monroe

Photo credit Robert Ghența

După o gură de aer curat, ni s-a făcut o foame de lup.

Oricum…cred că am exagerat un pic cu mancarea :)) …ca de fiecare dată când venim aici.

Something fishy is going on here! :)))))))

summer food

Dar cum să nu mănânci…când gulaș-ul e atat de bun!!! Mulțumim chef Robert! ❤

20160703_141833-01

Mai vrem! Mai e? 🙂summer lunch

Seara arată cam așa! #NoFilterNeeded

no filter sky
Nopți de vară

Dimineața ne-am trezit tot cu chef de plimbare.

in padure pe carare

Aici il avem pe Robert în acțiune. ❤

fotograf personal
Fotograful meu personal

Ținuta nr 2:

Pălărie Tally Weijl

Bluză Stradivarius

Bustieră H&M

Geantă

Pantaloni scurți

Pantofi sport Diva Charms editați de mine (aici puteți vedea cum)

Hair&Beauty Studio Monroe

Photo credit Robert Ghența

trees

love life

Înainte să plecăm am plantat niște căpșuni. Sperăm ca natura să își facă treaba și data viitoare cănd vom merge, să gasim și mai multe. 🙂

20160710_203420-01

 

În drum spre casă, lacul Frumoasa ne-a făcut cu ochiul. E o locație suuuuper faină pentru petreceri în aer liber, aviz amatorilor! 🙂

Următoarea vizită ar trebui să fie primăvara ca să fie ciclul complet. Keep in touch pentru următoarea aventură! 🙂

 

Un gând despre “Căsuța din povești

Lasă un răspuns

