Odile goes to Sighisoara

După muncă și răsplată!

Un weekend relaxant îți dă energie pentru încă o perioadă de timp, motivația pentru a merge mai departe, și certitudinea că ceea ce faci e bine și să continui.

Nu ne-a fost greu să alegem destinația. România e o țară cu mult potențial! și nu o zic eu… din interior, o zic turiștii care vin în număr tot mai mare să viziteze țara noastră, deschizându-ne ochii și noi oportunități.

Așadar ne-am îndreptat spre Sighișoara, oraș medieval, care păstrează acea patină a vremii.

Ne-am cazat la Hotel Central Park. Locația impetuasă, serviciile ireproșabile, peisajul mirific și turiștii străini  m-au făcut să mă simt ca într-o țară civilizată, așa cum tindem să ne numim…

rafinament

Ținuta:

Teniși Diva Charms accesorizați de mine (vezi AICI cum)

Bluză OVS – (Shopping in Rome)

Cercei H&M

Fustă pantalon H&M

Pălărie H&M

Hair&Beauty – Studio Monroe

Foto by Robert – Canon EF 24-105mm f/4L IS USM.

 

lovely girl

red lipssighisoara

happyness

Iar străzile Sighișoarei m-au fermecat…

sighisoara city

fashionista

Aceeași zi, mai pe seară 🙂

la cetate

Ținuta (o altă abordare):

Teniși Bensimon – îi găsiți AICI

Leggings- Bershka

Jachetă ZARA

Geantă J.Lo by Jennifer Lopez – AICI

Tricou- Only de pe Fashiondays

Bluză- Pull and bear

Ochelari – Ray Ban

Hair&Beauty – Studio Monroe

Foto by Robert – Canon EF 24-105mm f/4L IS USM.

 

Am poposit la Terasa Casa Cositorarului.

la casa cositorarului

 

A doua zi, încărcată fiind de energie, m-am lăsat inspirată de natură, și am combinat culorile anului ( rose quartz și srenity) într-un outfit rafinat, dar totodată relaxat.

Teniși Bensimon – îi găsiți AICI

Geantă J.Lo by Jennifer Lopez – AICI

Hair&Beauty – Studio Monroe

Foto by Robert – Canon EF 24-105mm f/4L IS USM.

jlo accesories

jlo bagsjlo crocodile bag

Lasă un răspuns

