1 Mai frumos ca altu’

Ne-am gândit și răzgândit de 1000 de ori dacă să mergem sau nu de 1 mai la mare și până la urmă  am hotărât să ne riscăm, în ciuda vremii care se anunța urâtă.

Aventura a început însă pe la câmpie, unde ceața a inundat tot drumul. Dar asta nu ne-a împiedicat să testăm noul obiectiv foto.

rasaritla marespre mare

 

 

 

meditating

 

 

 

Ajunși în stațiune, am dat o tură pentru acomodare.

Aaa… menționăm aici faptul că , până la urmă, toată excursia a fost soare, dar briza era destul de rece, motiv pentru care nu prea am renunțat la singura geacă pe care o aveam la mine. 🙂

Ținuta:

Ochelari – Ray Ban

Colier – Bershka

Geacă din piele ecologică – ZARA

Cardigan – H&M

Cămașă – Pull&Bear

Tricou – ZARA

Leggings – H&M

Rucsac – Accessorize (este rucsacul care m-a însoțit în vacanța din Grecia)

Hair&beauty  – Studio Monroe

Zâmbetul meu – Dr.Lupu – cabinet de medicină dentară actuală

aztec pattern

Humans of Mamaia

 

humans of  constanta

Robert, aka iubi a îmortalizat întreaga excursie cu noua lu jucărie Canon EF 24-105mm f/4L IS USM. Țineți aproape să vedeți ce a urmat!!! 🙂

Un gând despre “1 Mai frumos ca altu’

Lasă un răspuns

