Rise and shine

În urmă cu ceva timp am pus această fotografie  pe Instagram, și vă spuneam că urmează să lucrez la ceva interesant. Ulterior au preluat-o și cei de la Harper’s Bazaar. 🙂

Instagram

harpersbazaar.jpg

Am tot căutat să îmi cumpăr o pereche de pantofi sport, dar îmi doream să fie mai deosebiți, așa că m-am gândit că cel mai bine ar fi să mi-i personalizez.

Am găsit acești pantofi din neopren pe Diva charms, (mai exact aici: Blue Shoes) am cupărat căteva pietricele colorate, și m-am pus pe treabă. Le-am cusut ca să fiu sigură că țin, și nu vă imaginați cum arată degetele mele acum… dar s-a meritat! 🙂

Abia aștept să îi port!

divacharms

Mai jos am făcut o selecție cu pantofii sport care m-ar fi încântat.

Fotografiile sunt preluate de pe site-ul lor, iar titlurile conțin link-ul către site și sunt exact numele pantofilor.

Vă aduceți aminte și selecția de pantofi casual făcută acum ceva timp. Încă nu m-am hotarât. Voi ce ati alege?

NIKE SPORTSWEAR – TENISI WMNS TOKI SLIP CHERRY BLS

adidasi primavara

Pantofi sport dama piele intoarsa neagra Young Sport cu floricele

Screen Shot 2016-03-22 at 08.16.07

Pantofi piele naturala 330

pantofi-piele-naturala-330

Pantofi model floral

pantofi-dama~7698675.jpg

Pantofi din piele naturala Sydney

pantofi-din-piele-naturala-sydney-37174-4

Pantofi casual multicolori Cloudy ESPRIT

zoom_2

Reebok ‘Spirit – FACE Stockholm’ Sneaker

main-1000.jpg

PANTOFI – ROYAL MARINES

Screen Shot 2016-03-22 at 08.24.50.png

Silver Sequin Sneakers

Screen Shot 2016-03-22 at 08.26.40.png

7 gânduri despre “Rise and shine

Lasă un răspuns

