Șic picnic

Am așteptat atât de mult acest moment! O ieșire în aer liber, în care ne-am lăsat răsfățați de razele soarelui și de mireasma forilor!

Fără grătare, mici și manele date la maxim, doar câțiva prieteni, un coș cu bunătăți și voie bună, sub un copac înflorit în care se auzea zumzetul albinelor care nu țineau cont că era duminică. 🙂

Am achiziționat acest coș fabulos acum ceva timp, când mi-am luat unul și pentru bicicletă, de pe Fabulous baskets. (Vă aduceți aminte de evenimentul Flori, fete, biciclete)

Ținuta mea e alcătuită din:

Pantaloni Stradivarius

Șosete H&M

Teniși Vans de pe shoecocktail.ro sau originals.ro

Geacă ZARA

Ochelari Ray Ban

Locație: Parc Gherăiești

Foto credit: iubi, aka Robert Ghența ❤ THX!!! :*

_MG_9647

 

_MG_9612

_MG_9777

 

Lasă un răspuns

