O experiență FABuloasă

fab

Printre multe proiecte și multă muncă, mi-am făcut timp și de o întâlnire cu fetele, de-a dreptul FABULOASĂ!

Alături de superba Diana Vieru, în cadrul Rosesociety, nu doar că am învățat lucruri noi și interesante de la Ioana Dodan, dar ne-am și distrat copios la ședința foto marca The FAB Squad.

Când am ajuns era deja totul pregătit. Eram așteptate cu Prosecco și voie bună. 🙂

20160227_153306

Alina Stanoae ne-a răsfățat cu un mărțișor handmade, și pentru asta îi mulțumim tare mult! P.S.: Încă îl port cu drag. 🙂

Pentru câteva ceasuri pot spune că am fost în raiul fetelor pe pământ: tot ce vrei să știi despre make-up și frumusețe, adăugat un pic de răsăț, puțină distracție și… iată secretul pentru o sâmbătă după-amiază reușită!

Puteți găsi aici  serviciile pe care The FAB Squad le pune la dispoziție, fie că sunt sedințe foto profesionale, sau cu tematică, cursuri de make-up sau chiar o petrecere ca între fete.

Timpul a trecut foarte repede și am ajuns la final. Iată ce a ieșit! 🙂

După                                                 Înainte

_DSC0181

_DSC0185

Rosesociety este o comunitate a fetelor frumoase și fericite din Bacău (#BacauLadies). Am cunoscut de când fac parte din această comunitate, oameni frumoși și inspiraționali (remember Ana Morodan) și am învățat tips and tricks de la Ioana Dodan. Abia aștept urmatoarele întâlniri!!! ❤ ❤ ❤

993550_1693741470839000_997407399926490676_n

Ce am purtat:

Cămașă ZARA

Pantaloni ZARA

Pantofi ZARA

Colier ZARA

Hair style – Studio Monroe

Nails – Studio Monroe

Lasă un răspuns

