Walking in my shoes

De ceva timp tot urmăresc mai multe site-uri pentru a-mi achiziționa o pereche de pantofi. Nu m-am hotărât încă, dar am facut o selecție cu cei care mi-au plăcut mai mult.

Am ajuns și la o concuzie în urma cercetării. Clar e o tendință spre culorile pastel, și în special roze quartz și bleu serenity, dar încă nu și-au pierdut din farmec nici culorile metalizate, în special argintiu. (Aici puteți vedea și abordarea mea.)

Eu tindeam în special spre pantofii Oxford colorați, ori măcar cu talpă supraînaltă cum sunt cei de la Mihaela Glavan, însă observ din ce în ce mai mult o puternică orientare spre paiete. Nu sunt mare fan, însă îmi plac pantofii îndrăzneți, așa că mi-au făcut cu ochiul cei de pe Diva Charms.

Și pantofii imitație de piele de șarpe fac furori, însă eu una mi-am satisfăcut pofta, aici puteți vedea alegerea mea cu privire la aceștia.

Așadar în continuare sunt indecisă. 🙂

Voi ce ați alege? :*:*:*

*Titlul fotografiilor este exact numele care apare pe site și conține link-ul către acesta.

*Fotografiile sunt preluate de pe site-urile propriu-zise.

SOLO FEMME – PANTOF

Screen Shot 2016-03-23 at 07.57.09

Pantofi Young Piele Roz cu Franjuri Minty

Screen Shot 2016-03-23 at 07.57.40.png

Pantofi Oxford din piele naturala Jenny

Screen Shot 2016-03-23 at 07.59.35.png

Pantofi piele naturala 311

Screen Shot 2016-03-23 at 07.58.05.png

Zee Lane – Pantofi Brogue

Screen Shot 2016-03-23 at 08.15.06.png

Screen Shot 2016-03-23 at 08.01.55.png

 

 

Un gând despre “Walking in my shoes

Lasă un răspuns

