Escape your life

După toată această perioadă încărcată, a sosit și momentul de relaxare. Odată la ceva timp e musai să ieși din rutina zilnică și să te bucuri de viață.
Asadar, ne-am urcat în mașină și am oprit la București. Cu bucurie am constatat că sunt chiar libere străzile în weekend, fiind un pic îngroziți de traficul de aici.
De pe drum i-am sunat pe prietenii la care urma să stăm, ca să îi scoatem în oraș.  🙂
Nu aveam niciun plan, dar se anunța o seară pe cinste!

bucuresti1

Am ieșit în Sky Bar și am pus țara la cale.

Între timp ni s-a făcut foame și prietenii noștri au sugerat La plăcinte. Pe mine una m-a fascinat ingeniozitatea moldovenilor și naturalețea cu care pun frumosul în orice! (Presupun că știți deja de pasiunea mea pentru baticurile rusești). Iată numai căteva elemente:

la placintela placinte bucuresti

Din discuții apoi, am hotărât să facem ceva nemaiîntâlnit, așa că am ales Xscape Room. Pentru cei care nu știu, pe scurt, ești blocat întro cameră cu tematică și trebuie să își folosești imaginația și inteligența pentru a găsi îndiciile care te duc la cheia de la ușă. Ai 60 minute la dispoziție pentru a te elibera. A fost senzațional! Recomand cu sinceritate!!! 🙂 Fotografiile au surprins bucuria momentului.

xscape bucuresti.JPGescape room

Se făcuse deja târziu, dar noi abia ne încălzisem. 🙂 Așa că am hotărât să mergem și la film în AFI Palace Cotroceni. Ca să continuăm registrul, am ales o comedie : Dirty Grandpa.

 A doua zi am ales o locație care de mult ne făcea cu ochiul: Therme București.

Cel mai mare centru de wellness, relaxare și entertainement din Europa, situat în zona de nord a capitalei, aproape de Aeroportul Henri Coanda, Therme a creat cea mai mare gradină botanică din Romania, iar apa termală alimentează cele 8 piscine și 16 tobogane. Harta_Therme

Sunt 3 zone:

  1. The Palm, care este principala. Găsești piscine indoor și outdoor, cu aromatherapy, jacuzzy, pool bar, saună rainforest, paturi cu hidromasaj,
  2. Galaxy, zona cu tobogane și piscină cu valuri,
  3. Elysium, zona VIP, ca să spunem așa, unde poți avea parte de și mai mult răsfăț.

Totul este gândit până la cel mai mic detaliu, și oricat de stresat ai fi, sigur pleci relaxat.

Cum spuneam, a fost un weekend pe cinste!

Now… back in my daily routine!

Mai jos vă propun mai multe metode de evadare din rutina zilnică: http://www.wikihow.com/Escape-Your-Life

 

Lasă un răspuns

