Studio Monroe – by Sonia Otilia

Cred că am mai spus-o, dar o repet, câteodată am impresia că nu îmi ajunge viața asta să fac câte lucruri îmi doresc să fac! Sunt recunoscătoare pentru tot ce am, dar atâta timp cât am putere și voință să fac mai mult, am să fac. Cel mai mult îmi doresc să pot face oamenii din jurul meu fericiți, și dacă prin munca mea reușesc acest lucru, atunci am să muncesc la fel de mult ca până acum. Orice îți dorești pe lumea asta (și nu vorbesc despre lucruri irealizabile), dacă tu crezi în tine și muncești ca să ajungi ACOLO, atunci ai să ajungi!

Visam, dar nu speram să ajung aici! So proud of me!

„Copilul meu”, cum l-am numit și într-o postare anterioară, a împlinit pe 1 martie 2 ani. ❤

Doi ani în care s-au întâmplat multe schimbări în bine, am asistat la o nuntă, venirea pe lume a 2 copii și încă unul pe drum, am legat prietenii și am cunoscut oameni noi, ne-am întregit echipa și cel mai împortant, am făcut clienții frumoși.

De anul acesta am introdus servicii noi de masaj și tratamente corporale, numai bune pentru a întâmpina primăvara.

Vă așteptăm în salonul Studio Monroe cu următoarele servicii:

Contact:

e-mail: sonia.benchea@gmail.com

tel: 0742 62 95 71

Facebook: https://www.facebook.com/studiomonroe.oficial

Adresă: str. Banca Națională nr. 25

P.S.: Mulțumesc Daisy Sara pentru baloane, Cofetăria Story pentru tortul delicios, și Robert Ghența pentru fotografii!!! ❤ ❤ ❤

IMG_8627

IMG_8595

_MG_8662-001

_MG_8745

2ani studio monroe

_MG_8769

 

2 gânduri despre “Studio Monroe – by Sonia Otilia

Lasă un răspuns

