Custom Jeans

A început curățenia de primăvară și deja am început să sortez ce port și ce nu mai port, ce e de dat și ce e de păstrat, ce e de aruncat și ce e de …modificat. 🙂

Cu toate avem acea pereche de blugi, care de mult s-a decolorat și s-a uzat, însă oricâte perechi noi ți-ai lua, tot în ei te simți cel mai confortabil. Acea pereche care te scoate din orice încurcătură, pentru că știi sigur că nu vei da greș, niciodată! 🙂

La mine a sosit deja momentul recondiționării, așa că am găsit aceste aplicații drăguțe la Stradivarius în Palas Iasi, probabil încă le mai găsiți, pentru că erau în colecția nouă. 🙂

Ce îți trebuie:

  • o pereche de jeans
  • câteva aplicații drăguțe
  • un fier de călcat

Just as simple as that!

Mai multe idei aici!

Încă un tips:

Pentru că am căutat peste tot o pereche de șosete subțiri, albastre, și nu am găsit, mi-am făcut singură din niște dresuri, pe care le găsești mai peste tot. Le tai cât vrei de lungi. Eu, de exemplu, le-am facut super lungi și le-am încrețit în partea de jos.

Hope u like it! :*

Ținuta în ansamblu:

Ochelari – Ray Ban

Cercei – Stradivarius

Bluză înflorată – Pull and Bear

Bluză – No limits to dreamZARA – trf 

Long masculine coat – ZARA

Jeans – No name

Skechers Flex Appeal Love – Hervis Sports

Geantă – ZARA

Breloc puff – H&M cumpărat în vacanța în Roma

_MG_8513

 

_MG_8535_MG_854820160207_152456_MG_8528-001

 

 

2 gânduri despre “Custom Jeans

Lasă un răspuns

