„În căutarea timpului pierdut”

Acestea sunt ultimele fotografii din vacanță, făcute chiar în ziua întoarcerii în România. 🙂 Ne-am distrat un pic, înainte de teroarea care mă aștepta în avion. 🙂 Am să povestesc într-o postare viitoare cum am reușit să diminuez, nu să scap, de frica de avion.

Acum, am păstrat ce-i mai bun la sfârșit, și spun asta pentru că am pregătit minunțios toate detaliile pentru ca să iasă niște fotografii destul de interesante, lăsând la o parte miștourile și asocierile hilare facute de Robert tot timpul. 🙂

M-a inspirat ciainicul vintage, cumpărat de la un magazin de antichități și o eșarfă găsită la mama în dulap. E o combinație destul de îndrăzneață: pantalonii sunt stilul anilor ’70, felul cum e prinsă eșarfa duce chiar spre hippie, motivele de pe eșarfă și ciainicul te duc cu gândul la Aladin, deci influențe orientale. Dacă mai identificați și voi alte stiluri puteți să le lăsați într-un comentariu. (Stilul identificat de Robert – mama Ominda) 🙂

_MG_8411

După ce am pus la punct ținuta, am plecat în căutarea locului perfect. Iată ce am găsit!

_MG_8333-002

_MG_8344-001

_MG_8352-004

_MG_8356

_MG_8386-001

Fotografiile sunt făcute de Robert cu DSLR Canon EOS 600D  și mai apoi editate de mine în stilul anior ’70.

Ținuta:

Cămașă – Pull and bear

Pantaloni – Zara

Pantofi – Zara

Ochelari – Zara

Mai jos am pus o fotografie „din culise”, ca să întelegeți despre ce vorbeam. 🙂

_MG_8348

Un gând despre “„În căutarea timpului pierdut”

Lasă un răspuns

