Amore, amore, amore…

Pentru că tot se apropie sărbătoarea iubirii (și în română și în engleză), am păstrat pentru acum această postare romantică. 🙂

Keywords: Rome, walk, love, stylish

Așadar, am luat una bucată iubit ❤ , și una bucată „outfit de poză” 🙂 și am luat-o la picior prin Roma.

I Ținuta:

E de înțeles că am dat iama în garderoba mamei mele, nu mai e nevoie să menționez acest lucru! 🙂 Am găsit această rochie midi H&M și am împrumutat-o… de tot! 🙂

După cum spuneam într-o postare anterioară, am mixat în diferite ținute aceleași piese vestimentare: jacheta, pantofii, geanta și ochelarii.

Jacheta H&M

Bluză Bershka

Dresuri 200 den H&M

Pantofi ZARA (postare specială)

Geantă ZARA

Ochelari ZARA

Breloc H&M

II Locația:

De data aceasta am mers cu metroul până în Piazza di Spagna.

_MG_8204

_MG_8305-002

_MG_8217 copy

_MG_8226

_MG_8234

Din Piazza di Spagna ne-am întors la Flaminio, unde este intrarea în grădinile Vilei Borghese. Aici am petrecut ore bune, și tot nu am reușit să vedem tot. Lacuri, parcuri, galerii, muzee, grădina zoologică, ți-ar trebui o zi întreagă să poți vizita tot.

Noi, grădina zoologică am vizitat-o acum cățiva ani și am stat câteva ore doar acolo. Acum am venit doar să ne plimbam și a fost minunat! Nu obișnuiesc sa merg în același loc de două ori, deoarece vreau să vizitez cât mai mult, însă abia a doua oară poți să savurezi într-adevăr frumusețile unui loc. Am selectat câteva fotografii să vedeți despre ce vorbesc. Enjoy!

_MG_8253_MG_8265

_MG_8282

_MG_8298-001

Se poate observa în fotografia de mai jos energia și entuziasmul rămas la sfârșitul acestei călătorii. După 5 zile a câte 8 ore de mers în continuu, oriunde găseam o bancă mă așezam, iar Robert a ținut neapărat să imortalizeze și acest lucru. 🙂 ❤

_MG_8301

P.S.:

Foto: Robert Ghența

Hair, Nails & Co – Studio Monroe

Camera foto: DSLR Canon EOS 600D

Lasă un răspuns

