Contraste

export

Câteva raze de soare și deja mă gândesc la rochițele mele înflorate. 🙂 Sigur, cu o floare nu se face primăvară, însă putem să ne amăgim puțin.

Am profitat de reducerile masive din ultima perioadă, și din țară, și din vacanță. De exemplu, fusta cu motive florale am achiziționat-o de la ZARA-TRF de pe Via del Corso, în prima zi petrecută la Roma, la fel și ghetele din piele întoarsă (ZARA).

Pulover – H&M

Clamă de păr – Orsay

Parfum – Flora by Gucci (l-am împrumutat puțin de la mama 🙂 shhh… )

Colier – Bershka

Jachetă – H&M

Dresuri 200 den H&M

Ținuta lui Robert:

Geacă – Bershka

Skinny jeans – H&M

Pantofi – ZARA

Ochelari – Ray Ban

 

Locație: Passoscuro, Metropolitan City of Rome

Foto: Robert Ghența și mama 🙂

Hair, Nails & CoStudio Monroe

Camera foto: DSLR Canon EOS 600D

P.S.: Aaa… și acadică Chupa Chups cu Cola bineînțeles! 🙂

IMG_7731

_MG_7808

_MG_7822_MG_7818

_MG_7834

IMG_7828

Lasă un răspuns

