Rapunzel

În urma participării la concursul organizat de Ioana Grama pe blogul ei, am câștigat o coadă din păr natural de la Divisima. Cel mai mișto, a fost că s-a întâmplat chiar de ziua mea, pe 12 noiembrie. A fost un cadou cu adevarat neașteptat, având în vedere că niciodată nu am caștigat ceva… poate doar când eram mică și îmi mai cumpăra mama vreun loz în plic. :)))

Am ocazia prin această postare să le mulțumesc încă o dată, și să le arăt cât sunt de încântată! 🙂

Trebuie să menționez că noua nuanță a cozii, pentru a se potrivi cu cea a culorii părului meu, a fost realizată în cadrul salonului Studio Monroe. Thx girls! ❤

Prima zi din an a fost exact cum mi-am dorit! De la Durău, unde am petrecut noi doi revelionul, am plecat într-o locație superbă pentru a surprinde câteva cadre. (P.S.: Multumesc în primul rând pentru răbdare și în al doilea rând pentru fotografii! ❤ )

Borsec mă transpune întotdeauna într-o epocă cu mult stil. Mă vedem purtănd o rochie de gală, eventual cu o haină de blană de chinchila, pregătită pentru o serată specială, organizată la conac. (aici puteți vedea despre ce vorbesc) Însă din pacate nu a fost chiar așa, iar outfit-ul meu nu m-a ajutat foarte mult, având în vedere ca erau în jur de -13 grade. Brrr…

Apropo de outfit:

Haină de blană artificială – Top Shop

Fustă din piele vintage

Dresuri – H&M

Botine – Deichmann

Enjoy! :*

 

 

 

 

Un gând despre “Rapunzel

Lasă un răspuns

