Am ales să rămân

Pentru că aici m-am născut, am crescut, și am devenit ce sunt astăzi; pentru că nimic nu se compară cu sentimentul de a fi acasă, de a ieși pe stradă și să intalnesti măcar o persoană cunoscută;  cu emoția așteptării pe cineva drag plecat din țară sau pachetele trimise de ei; cu bucuria trăirii sărbătorilor, sau cu gustul sarmalelor de la bunica. Cu toții le-am simțit.

Principala calitate a românului: este primitor. Însă cele mai mari defecte: este curios și invidios. Și așa ajungem la zicala care ne definește ca și popor: „să moară capra vecinului”. Dar ăsta e farmecul românului, care se recunoaște dintr-o mie. 🙂

Aici am învățat să am răbdare, să fiu perseverentă, să îmi cunosc drepturile, să risc, dar să și câștig.  Poate în altă parte ar fi fost mai ușor, ar spune unii… dar eu nu mă dau înapoi și am să reușesc și aici! Da, poate sunt o visătoare și cred că aș putea schimba lumea, dar numai în comunitatea în care trăiesc, dacă aș reuși să aduc mai multe zâmbete, aș fi foarte fericită!

Și da, mă mândresc că sunt româncă, și aici și înafara țării, pentru că eu știu cine sunt, și ce am făcut!

Vă îndemn și pe voi să faceți cât mai multe lucruri de care să fiți mândri! 🙂

La mulți ani, Roamânia! La mulți ani, români de pretutindeni!

❤ ❤ ❤

Am purtat:

Bască – H&M

Geacă – Zara

Vestă – Bershka

Bluză – Stradivarius

Dresuri 200 den – H&M

Fustă din piele – vintage

Batic – cine nu are bunică, să iși cupere! 🙂

Mai multe idei de a purta șalul găsiți aici .

 

Un gând despre “Am ales să rămân

Lasă un răspuns

