Studiu de piață privind decorațiunile de Crăciun

Defapt, inițial  am plecat in cautare de globuri de sticlă  transparente, și cum am batut aproape tot orașul,  m-am gândit sa va povestesc ce am găsit 🙂

La Lidl nu am cautat decoratiuni în mod special, dar acestea mi-au trezit interesul. Au lucruri chiar drăguțe, destul de ieftine și mai aparte, nu precum cele clasice.

image

La Selgros… ce sa zic…multa beteală și globuri fără personalitate 🙂 (la fel și în Kaufland, de unde chiar nu mi-am luat nimic anul acesta),  în  schimb, am găsit aceste beculete în formă de steluțe, fulgi, lumânări, lumina calda, lumina rece, multicolore, indoor,  outdoor. Deasemenea, mai au si decorațiuni interesante pentru masa de Crăciun: de la suport de lumânări,  coronițe de brad, coșulețe,  pana la farfurii, pahare, șervețele.

image

image

La Jysk, ohh.. la Jysk, deja lucrurile stau altfel, acolo chiar m-am dus expres pentru decorațiuni. E magazinul meu preferat din Bacău. Mi-a rămas gândul la păturica cu mâneci. 🙂

image

La Auchan, înafară de mormanul de bomboane de pom ❤ și multe jucării pentru copii, de unde chiar ai ce sa alegi, ca și decorațiuni…nu stau foarte bine, din punctul meu de vedere 🙂
În schimb, m-am inspirat din aranjamentele de Craciun de la cei de la Hello shopping park.

image

Într-un final am găsit niște globuri de sticlă. Nu sunt chiar ce îmi doream, dar sunt drăguțe, și au mai multe modele. Unde? Tocmai la Dedeman. Tot acolo am găsit și aceste flori ca de zăpadă și am văzut ca au deja brazi naturali, dar sper că nu încurajați tăierea lor! 🙂

image

Va urma și postarea cu ce a ieșit 🙂
Keep in touch!

Un gând despre “Studiu de piață privind decorațiunile de Crăciun

Lasă un răspuns

