Lecții de stil cu Ana Morodan

Inspirația mea se pierde dacă subiectul nu este proaspăt, așa că m-am trezit cu noaptea în cap să relatez experiența de ieri: întâlnirea cu Ana Morodan, care este o scumpete, după cum mă și așteptam, atât de relaxată și comunicativă! :)) Nu mă mai satur să o ascult! Lecții de stil presărate cu glumițe feministe (care rămân între noi 🙂 ), organizat de Diana, în cadrul  proiectului Rosesociety, într-un cadru elegant –Restaurant Miorița, și alături de fashion-istele Bacăului ‪#‎fetedinprovincie‬ ‪#‎BacauLadies ‪#‎BacauRoleModels‬, a facut din aceasta zi, una memorabilă. 😉

Printe primele întrebări adresate de ea, a fost dacă noi credem că avem un stil. Și eu îmi pun întrebarea asta de multe ori :), asta pentru că îmi plac mai multe: hippie, 60’s, 70’s, androgin, super feminin, trashy sau dimpotrivă foarte studiat. Câteodata îmi pregătesc ținuta de cu seara, zic că vreau a doua zi să fiu așa…o baby doll, cu pantofiori lăcuiți, cu ciorapei albi, etc, dar când mă trezesc dimineață, trag repede o pereche de leggins colorați și o bluza XXL și viața merge mai departe. 🙂
De cele mai multe ori îmi asum cum mă îmbrac, chiar dacă nu mă încadrez neapărat în „tiparele societății”. După cum spunea și  Ana, secretul unei ținute reușite este atitudinea.

Înainte, Robert făcea mereu mișto de mine, gen: cu asta te îmbraci??? Acum de exemplu, înainte sa plec la întâlnire, îmi zice:” Ia să te vad! Hmm, verde! Mă așteptăm să pui culoare!” Și m-am gândit atunci, oare mi-am găsi un stil, un trademark prin care să mă recunoască ceilalți?!?! Hmm..
În garderoba mea, e un curcubeu de culori. Și zic mereu: am să merg să îmi iau un tricou negru. Ajung la magazin și ghici ce? Îmi iau orice alta culoare, și iar ajung acasă și „nu am cu ce să mă îmbrac”. 😁

Mi s-a părut o idee strălucită, propusă de Ana, aceea de a-mi așeza hainele pe ținute, astfel încât să îmi fie mult mai ușor, să nu mai stau 3 ore în fața dulapului fără nicio idee în cap.

Tot ea ne-a mai sugerat să facem o sesiune de shop my closet și am deja pregatite hainele, câteva doar, deoarece nu cred că pot încă să mă despart de ele 🙂 Can’t wait să vi le arăt!

Pupici!
image

image

image

image

image

2 gânduri despre “Lecții de stil cu Ana Morodan

Lasă un răspuns

