Summer Summary

Suntem într-o continuă goană după fericire, dar uităm să fim noi, să trăim și să ne bucurăm efectiv de viață… și prea târziu ne dăm seama că fericirea e defapt în noi.

Când am început să sriu pe blog, am făcut o întelegere cu mine: să nu îmi vărs frustrările, de orice fel, în postările pe care am să le fac, ci să încerc să aduc zâmbete pe fața cititorilor și să îi inspir. Asta e și ideea blogurilor în general, să te inspire să creezi sau să fii mai bun.

Și pe mine m-a inspirat pentru aceasta postare o discuție pe care am avut-o cu ceva timp în urmă, în care mi s-a pus și întrebarea: de ce nu am scris nimic despre mine în descriere. Pe moment știu că i-am raspuns, dar mai apoi am stat și m-am gândit: în primul rând ceea ce aș scrie ar fi doar părerea mea, însă oamenii își fac, oricum, propria lor părere despre mine ( și chiar aș vrea să o lăsați într-un comentariu la această postare), în al doilea rând, am creat un personaj, care reprezintă imaginea fetei care aș dori să fiu… if you know what i mean, spațiu în care pot să fiu cum vreau și cine vreau! 🙂

Așa că, vă invit să facem o incursiune în bula mea roz!

Pe vremea asta, încă o porție de vară siropoasă, presărată cu raze de soare și asezonată cu cele mai vii culori, e cel mai bun cocktail de savurat în weekend. Enjoy! :*

MAY WOMEN BLOGGERS MEETING BACĂUpretty (1)Proud of mepretty (3)Sunday chillin’pretty (4)Little free library Bacau
pretty (8)Flori, fete, bicicletepretty (2)pretty (9)Theaterstockpretty (6)pretty (5)pretty (7)r oras (2)r oras (3)received_963355087039162received_963354993705838r oras (5)r oras (1)                received_963355940372410

IMG_8029            11931693_963136607061010_462357137_n-001

No limit to dreamr oras (4)vacanta (7)vacanta (6)vacanta (5)vacanta (3)vacanta (2)

2 gânduri despre “Summer Summary

Lasă un răspuns

