MAY WOMEN BLOGGERS MEETING BACĂU

Wwwooowww… nu stiu cu ce sa incep! Ma simt ca un animalut a carui stapan ajunge acasa si nu mai incape in piele de bucurie! :)) Incerc sa ma adun si sa va povestesc, totusi! Asa entuziasmata am fost si ieri, de povesteam tuturor celor cu care ma intalneam experienta mea. Doar eram franta de oboseala, si de la intalnire m-am intors direct la munca, dar s-a meritat!

Sincer nu stiam nicio secunda in ce ma bag atunci cand am acceptat invitatia pe Facebook, fiind prima mea intalnire de gen (#‎bloggeritebacau‬ ). Fie vorba intre noi, dupa intalnire sunt si mai tare in ceata… mi-am dat seama cat de putine stiu despre aceasta lume si cat de frumoasa e, totodata!

In primul rand am cunoscut niste fete/femei senzationale, cu povestile lor… si cel mai important, asa cum sunt ele defapt, nu ascunse in spatele unui avatar creat pentru o viata virtuala. Inca imi este greu sa asociez numele cu blogul fiecareia, dar lucrez la asta! 🙂 Adina CiobanuAlina VrinceanuElena Corina TudoracheElena ChiraAndreea HuțuSonia Otilia BencheaMonica Sibișteanu, Bianca Ionescu, Oana SpulberRuxandra DavidDaniela ChirilăAndreea IovițăRoxana NeculceaClaudia Vasilache. Multumiri speciale ANCA BALABAN POPA ISCU

In al doilea rand, am aflat cat de mult pot sa vorbesc despre mine! :)) Discutia noastra a decurs ca la o intalnire a AA… unde fiecare din noi s-a prezentat si spunea ceva despre sine si proiectele la care lucreaza… a trebuit sa zic repede PAS, ca eram 15 la numar, si timpul parca nu ne mai ajungea. Cred ca nici intr-o saptamana nu am fi epuiziat toate subiectele de discutat. Stiam clar din studii ca femeile vorbesc în jur de 20.000 de cuvinte pe zi (cu 13.000 de cuvinte mai mult decât barbatii… informativ, doar:)) ), dar la intalnire clar s-a exagerat! De la subiecte comune, gen: fashion, beauty, cosmetice, mancare, copii, job, la discutii intense si foarte detaliate (inside jokes!). :))

1 2 3 4 57Nu in ultimul rand, alti oameni, la fel de frumosi si darnici ne-au bucurat inimile si ne-au obosit mainile cu plase de cadouri. Le multumim sponsorilor: Sleek Makeup România, Makeup Shop RomâniaElmiplant, Dove, B.U. România, STR8myway România, Farmec, Flormar, Okian, Gamarde România, Gloves In A Bottle România, Mignon CaffeSimpleNet.roIrina Mitrofan, Independent Usborne OrganiserFamous Luxury Perfumes, triodeluxe.ro, Solaris – Belșug din natură & Green Sugar! 6 IMG_6228 IMG_6231 IMG_6233 IMG_6237 IMG_6242-001 IMG_6246 IMG_6250 IMG_6256 IMG_6263 IMG_6267 IMG_6273

6 gânduri despre “MAY WOMEN BLOGGERS MEETING BACĂU

  1. Ma bucur ca ne-am cunoscut, Odile, cu nume frumos ca si tine 🙂
    Mi-a placut mult eleganta si tinuta ta french style. Si imi place mult numele tau de aici. Ti se potriveste!
    Abia astept sa ne revedem, intr-o alta locatie, cu o alta tinuta, la fel de french daca se poate 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

