EMOȚII

Ne pregătim pentru ceva foarte important! Odata cu venirea primăverii, adica 1 martie, salonul de înfrumusețare Studio Monroe împlinește 1 an. Este „copilul meu” și sunt chiar mândră că am reușit să îl aduc până aici! 🙂

Ca prim an, ce pot să zic… m-au trecut toate emoțiile, am învățat mult, am dormit puțin, am râs, am plâns ( de fericire 🙂 ), iar acum mă simt puternică și împlinită, iar dacă aș ști că aș ajunge tot aici, aș face-o din nou! Mărțișorul pentru mine va fi, de acum înainte, mai mult decât simbolic!  🙂

Pentru asta, nu am ratat ocazia de a ma găti un pic, așa… ca de sarbatoare! Însă, e tare greu cu alegerile! 😉

Cămașă Zara

Fustă Topshop

Cizme Stradivarius

IMG_4019 IMG_4056IMG_4198 IMG_4194IMG_4265IMG_4085IMG_4121IMG_4149 IMG_4279

Tare mă bucur că mi s-a dat ocazia să pot face ceea ce îmi place, și nici toată viața nu îmi va ajunge să mulțumesc universului că am o familie așa minunată care m-a ajutat și sprijinit, și un iubit fabulos, care mi-a fost alături necondiționat! Să nu mai pomenim de colegi, care sunt excepționali, prietenii formidabili, m-au ascultat și sfătuit iar clienții… frumoși, fără discuție! 🙂

La mulți ani, Studio Monroe! :* ❤

Un gând despre “EMOȚII

Lasă un răspuns

