Ready, steady, go!

Câteva zile însorite și gradele cu plus mi-au dat senzația că vine primăvara, dar vântul tăios și haina groasă pe care încă o port îmi amintesc că mai e puțin… Cu nerabdare aștept să simt din nou pe piele materialul fin al rochițelor de vară!

Dar până atunci începe etapa de pregătire  și cum tonifierea musculaturii implică un efort prea mare, am rămas la îngrijirea pielii (să pomenim și de „spring harvest”? 🙂 ).

Pentru mine a fost mereu un chin aplicarea loțiunii de corp iarna. Când ies de la duș, oricât de cald e în casă, nu vreau decât să iau repede ceva pe mine, eventual și halatul pufos pe deasupra! 🙂 Așa că, am găsit o metodă de hidratare a pielii, bună pentru această perioadă. Desigur, acest tratament îmi încălzește și sufletul nu doar corpul în aceste zile urâte și friguroase. Așadar, încerc, o dată pe saptamână să mă răsfăt cu o baie în cadă și o fac cât mai plăcută.

20141009_212036

Niște muzică de chillout și câteva lumânări parfumate, deja schimbă atmosfera.

20131105_215707

Am găsit la JYSK, de exemplu, aceste săpunuri în formă de trandafiri, care întregesc atmosfera de relaxare.

IMG_3972-002

De curând am descoperit sarea de baie și dacă mai e și colorată, cu atat mai bine!

IMG_3983

Iar secretul pentru o piele fină, fără lotiunea de corp, este simplul ulei de masaj sau nu numai, important e sa fie cât mai hidratant. Înainte de dușul final îl aplic pe tot corpul.  Face minuni!!! 😉

IMG_3989

Un alt lucru care mă face să mă simt bine în pielea mea este lenjeria intimă. Oricâte rânduri de haine aș avea și oricâte griji, acest aspect nu trebuie neglijat! 🙂

Lenjerie intimă – H&M
IMG_3975

Bisous!!! :* :* :*

Un gând despre “Ready, steady, go!

Lasă un răspuns

