Craciun fericit!

Căldură, vin fiert, miros de scorţişoară….

Mmm… pare-mi-se că a venit cea mai frumoasă perioadă a anului, prin bucuria de a dărui şi de a-i face fericiţi pe cei dragi.

Crăciunul, din păcate, pentru mulţi, nu mai este despre căldura sufletească, pace, linişte, colinde, masa în familie şi bucuria de a fi împreună, e mai mult despre cadouri fistichii, mese îmbelşugate şi ornamente împopoţonate.

Pentru mine totul este simplu: lumina caldă a beculeţelor, felicitări cu mesaje pentru suflet, cozonacul proaspăt făcut, un ceai cald şi…bineînţeles, şosetele flauşate, îmi oferă atmosfera perfectă a dimineţilor de Crăciun.

Am întârziat un pic cu postarea, tocmai din această pricină, am savurat din plin aceste momente. 🙂

Pijamale și șoșoni – H&M

Decorațiuni de Crăciun- Selgros

IMG_1323 IMG_1804 IMG_1812 IMG_1844 IMG_1868 IMG_2104IMG_1982 IMG_2035

Instagram

Ce urmează de acum???? Partea cea mai urâtă: despodobirea bradului. Eu una amân cât mai mult acest moment. 🙂

Un gând despre “Craciun fericit!

Lasă un răspuns

