Un inceput timid

Hello, everyone!!! 🙂

Nu vreau să mă entuziasmez prea tare şi să vă povestesc toată viaţa mea de la „prima întâlnire” / postare, aşa că las pozele să vorbească momentan, şi ne vom cunoaşte pe parcurs. Pozele sunt făcute acum ceva timp, când a dat prima ninsoare, dar a trebuit să îmi iau inima în dinţi să le pun aici. M-am gândit mult cum v-a arăta prima mea postare sau ce voi scrie, şi m-am hotarat să las totul să vină natural, aşadar…. iată-mă aici şi acum!

Welcome to my world!

Haină de blană – Topshop, luată de la Raspberry Fashion

Cămașă – H&M

Geantă și cizme – Aldo

Bluză – Armani Jeans – vintage

Mănuși vintage

IMG_0675IMG_0869IMG_0899IMG_0844-001IMG_0831IMG_0851IMG_0861IMG_0906IMG_0905

Hope u like it!

See u soon!

Kisses

Lasă un răspuns

