Proud of me

Intr-un sfert de secol de cand sunt pe lumea asta am invatat cateva lucruri: sa dau tot ce pot din mine si sa fac cu pasiune ceea ce fac; sa creez lucruri frumoase care sa ramana in timp, ca oamenii sa isi aduca aminte de mine :); sa fac bine pe cat posibil, chiar daca nu-l primesc inapoi intotdeauna (dar asta e alta discutie).

Ceea ce vreau sa subliniez acum este faptul ca am atatea idei si o dorinta atat de mare de a le pune in practica… incat simt ca nu imi ajunge toata viata sa fac ceea ce imi propun. Dar pentru ca vreau ca lucrurile sa fie facute bine, am prioritizat. Ce-i drept, urasc din tot sufletul cuvantul acesta, pentru ca simt ca ma limiteaza si restrictioneaza, dar asta am facut! Acesta este si motivul pentru care intarzii mereu cu postarile. 🙂 Am avut multe de facut in tot acest timp, si am sa imi fac timp sa va arat, dar pana atunci sa va povestesc cate ceva despre acest eveniment marcant din viata mea. Spun eveniment, pentru ca mi-a trezit sentimente de bucurie si satisfactie, in urma tuturor eforturilor si muncii depuse. Cred ca se va vedea pe chipul meu entuziasmul. 😀

Aceste fotografii sunt facute undeva prin primavara. Eram in plimbare, ca duminica… cand ma suna o prietena sa imi spuna ca am aparut pe banner-ul de prezentare de la Centrul de Afaceri și Expoziții „Mircea Cancicov” Bacău. Nu am stat mult pe ganduri si am plecat inspre acolo pentru a ma vedea in toata splendoarea. 😀 Si intr-adevar, eram! A fost chiar emotionant, mai ales ca mi-am adus aminte contextul in care a fost facuta fotografia. Anul trecut, cam in aceasta perioada, am participat la Expo Wellness, Fitness & Beauty organizat in cadrul centrului, unde am promovat noul salon Studio Monroe si am facut demonstratii la serviciile pe care le prestam.

Acum chiar simt ca fac ceva important! Faptul ca fac oamenii frumosi, si pleaca din salon fericiti, asta e multumirea mea cea mai mare! 🙂 Si fotografia cu mine, alaturi de alti oameni care fac si ei lucruri frumoase in Bacau, iar ma face sa ma simt importanta! 😀 ( imi asum lipsa de modestie!) 🙂

Bisous! :* :* :*

IMG_6134 IMG_6139 IMG_6140 IMG_6194 IMG_6197 IMG_6202 IMG_6206 IMG_6211


2 gânduri despre “Proud of me

Lasă un comentariu